2017, May – in watercolors

Welcome in June, a new month. Always time for me for a quick review over my watercolors from the last month. Not as productive as I hoped to be, but I think I learned a lot during the last weeks. And not to forget: I am on vacation and this should be time to relax, too. It has been a beautiful May for me with some highlights, first of all the painters meeting in Northern Germany last weekend. I collected my watercolors and sketches from May in a video-slideshow again, and if you like, you can view the single works in the picture album below. Thanks for looking by and have a great June everybody! 🙂

Willkommen im Juni, ein neuer Monat beginnt. Für mich immer Zeit, meine Aquarelle des vergangenen Monats im Rückblick zu betrachten. Ich war nicht ganz so produktiv wie ich gehofft hatte, aber ich glaube, dass ich in den vergangenen Wochen eine Menge gelernt habe. Und nicht zu vergessen: Ich bin im Urlaub, und dass sollte ja auch Zeit zum Erholen sein. Es war ein sehr schöner Mai für mich, mit einigen Höhepunkten, allen voran das schöne Maler-Treffen in Norddeutschland. Ich habe meine Aquarelle und Skizzen wieder in einer kleinen Video-Slideshow gesammelt, und wenn Ihr mögt, könnt Ihr Euch die einzelnen Arbeiten in einem Album weiter unten anschauen. Vielen Dank fürs Vorbeischauen. Ich wünsche Euch allen einen schönen Juni! 🙂

6 thoughts on “2017, May – in watercolors

Leave a comment